lauantai 7. maaliskuuta 2015

Kesäkunnon ulkoistaminen

Juuri niin,
olen ulkoistanut oman kuntoni FunkyFitille. Aloitin viime torstaina ryhmävalmennuksen ja se kestää aina toukokuun loppuun saakka.

Minun ei tarvitse kuin tehdä niin kuin käsketään! Helppoa kuin heinän teko.

Ensimmäinen kotiläksy: vähennä PASSIIVISUUTTA!

Eli älä jää koko päiväksi roikkumaan koneen ääreen vaan ota ainakin kerran tunnissa pieni spurtti: kyykkyjä, punnerruksia tai muuta liikuntaa jotta niskasi eivät jämähdä ihan kokonaan.

Olen tänään ottanut uuden pöytäkoneen käyttööni ja sen kanssa on mennuyt tunti jos toinenkin. Sähköpostin siirto oli todellisen työn takana enkä ole vieläkään varma tuleeko posti tähän uuteen koneeseen.

Toivotaan että tämä kone kestää taas ainakin viisi vuotta :)

On meinaan tosi ärsyttävää siirtää tietoja tällä taidolla toiseen koneeseen. Sähköpostiosoitteet hävisivät jonnekin, joten on taas tehtävä uudelleen yhteystiedot :)

Niskat ja hartiat ovat jumissa kun tämä sessio kestikin useamman tunnin eikä tässä ole ehtinyt paljon kroppaa veivaamaan.
Siis en ole tehnyt läksyjäni niin kuin käskettiin...

Joka tapauksessa olen tehnyt kyykkyhaasteen (tänään 80 kyykkyä) ja aloitan ensi viikolla vatsatreenin (tavoitteena upea kiinteä sixpack)

Tässä oli pikainen päivitys tämän hetken tilanteesta.

Sen voin vielä sanoa, että uimahallin peileissä näytän tosi lihavalta eli olen kunnon pläski, mutta onneksi se on katoavaista.

Tässä viime kesän muisteloja The Karhunkierrokselta. Mielestäni vatsani on nyt jo paljon kiinteämpi kuin tuossa kuvassa, mutta tehtävää silti riittää :)

The Karhunkierroksen maalissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti