lauantai 31. tammikuuta 2015

Tammikuu takana

Täytyy heti todeta, että sokerilakko ei pitänyt kuin noin kaksi viikkoa. Tein tietoisen valinnan ja olen nauttinut muutamista leivonnaisista, jonkun verran suklaasta ja makeisista. Vaaleaa leipää en ole syönyt, mutta en sitä myöskään enää karta.

En vaan jaksanut tai oikeammin viitsinyt.

Kevään merkkejä on ilmassa

Liikkunut olen ja siihen olen tyytyväinen. Kroppa saa kyytiä ja varmaan se jossain myös näkyy. En ole mitannut vyötäröäni enkä reisiäni. Pitäisi varmaan tehdä se, niin voisi oikeasti nähdä muutokset.

Kahvakuula on uusi laji, jossa olen ollut nyt kaksi kertaa. Tunti menee tosi nopeasti ja se on oikeastaan hauskaa. Erilaista.

Nyt kun olen katsellut itseäni saleilla peilistä, niin minua on alkanut häiritä käteni. Minulla on tosi voimakkaan näköiset kädet (vain näköiset) ja niissä on järkyttävät allit. Kun nostan kädet sivuille niin tulee lepakko-efekti eli käsistä roikkuu nahkaa monta neliötä :)

Toivottavasti ne kiinteytyvät kevään aikana. Minulla on aina ollut voimakkaat kädet, olen tehnyt niin paljon raskasta työtä tms. Muistan joskus 15 vuotta sitten, kun tyttäreni poikaystävän kanssa mittailtiin hauiksen kohdalta käden ympärysmittoja ja sen jälkeen kyseinen kaveri alkoi treenaamaan :)

Kickboxing-leireillä minua luultiin aina "kovaksi jätkäksi" ilmeisesti käsieni vuoksi ja parikseni hakeutui aina oikeasti kovia tyyppejä. Jouduin ottelemaan oikein tosissani, jotta ei olisi tullut "turpaan", vaikka eihän siinä toista oikeasti satuteta.

Tilanne on nyt siis se, että syön taas ihan kaikkea, punnitsen itseni joka aamu ja siitä näen heti mitä olen syönyt jos en satu muistamaan :).
Kuumia aaltoja tulee ajoittain enemmän ja joskus vähemmän. Niillä voi olla yhteyttä sokeriin, jatkan kokeellista tutkimusta.
Liikun ja nautin siitä ja valon lisääntymisestä. En enää tavoittele vetovoittoa, minulta hävisi suurin motivaatio, kun tyttäreni ei pysynyt tupakkalakossa. Ei siis ole odotettavissa ilmaista etelänmatkaa, mutta mitä sitä nyt tässä maailmassa ilmaiseksi saa!

Olen myös iloinen 10 euron lottovoitosta. Tulee vähän takaisin menetettyjä rahoja. Tänään on superpotin arvonta. Täytyy toivoa, etten voita sitä, koska sitten elämä menee risaiseksi ja luulen että lihoisin ainakin 140-kiloiseksi.

Näin on hyvä ja sitten kun saan noin 4-7 kiloa kipattua jonnekin, niin kaikki on vielä paremmin!

Kukkia rakkaalta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti