tiistai 10. kesäkuuta 2014

Veto etelänmatkasta

Jebou!

Nyt on sitten kovat piipussa.

Tyttärelläni on astma ja hän polttaa tupakkaa.
Minä olen "lihava" ja nautin syömisestä.

Sanoin tyttärelleni: "jos on astma, niin pitää lopettaa ... tupakointi"

Tytär siihen: "jos on lihava (oikeasti: jos haluaa laihtua), niin pitää lopettaa ... syöminen"


Ja sitten se veto:

Minun pitää painaa 1.11. 65 kg, jonka jälkeen tyttäreni on 5 kk polttamatta (ainakin). Jos minä painan enemmän kuin 65 kg, olen jo hävinnyt vedon. Mutta jos pääsen tavoitteeseen ja tyttäreni ei pysty olemaan polttamatta, minä voitan!

Hävinnyt maksaa toiselle etelän matkan... jos molemmat voittaa, niin silloin maksamme omat matkamme... olemme siis menossa etelään joka tapauksessa


Toivottavasti molemmat voittaa... se on nyt minusta kiinni.....

Täytyy yrittää päästä myös liikkeelle... ei tule syötyä niin paljoa :)

Katsotaan miten tässä käy :)

1 kommentti:

  1. Tämä veto muuttui hiukan toisenlaiseksi. Se on nyt siinä vaiheessa, että minä en enää voi hävitä (tytär on jo hävinnyt) mutta jos haluan voittaa, niin 28.2.15 minun on painettava tuo 65 kg.

    VastaaPoista