torstai 5. heinäkuuta 2012

Liikuntaa liikuntaa

sitä tässä tarvitaan. Michelin on suorastaan "kuvottava" kaikessa liikuntaharrastuksessa. Se on kaikessa tiellä, paita nousee sen päälle ja housut valahtaa sen alle. Järkyttävää. Taitaa olla aika päivittää jumppatrikoot tähän kokoon, että voin keskittyä itse tekemiseen, eikä siihen, pysyykö vaatteet kohdallaan.

Olin eilen tehotreeneissä ja salin ilma oli kuuma, mutta on se ollut kuuma myös silloin kun olin kevyempi. En ole koskaan hikoillut niin paljon kuin eilen.. Hiki sumensi lasit, kirveli silmiä ja kasteli maton ja lattian. Että semmoista. Tämä on selkeä "kosto" minulle, joka on aina ihmetellyt, kun muut hikoilee ja minä en. Olen ehkä itsekeskeisesti kuvitellut, että minulla on jotenkin parempi kunto kuin muilla tai jotain muuta yhtä tajutonta. Nyt on todistettu, että minäkin hikoilen, minulla on huono kunto ja olen ylipainoinen.

Tänään saan sykemittarini kellosepältä ja aion ottaa sen lenkkikaverikseni. Katsotaan missä sykkeessä kävely ja juoksuyritykset sujuvat. Yritystä on.

Liikunta ei tietenkään laihduta, mutta pistää oikeasti ruoansulatuksen toimimaan, sekin on todistettu. Lisäksi silloin voi syödä ehkä jotain lisää... viineri = ainakin puolen tunnin hölkkä.
Lähdenkin nyt tästä tietokoneen äärestä lenkille ja samalla uimaan. Ostin itselleni "juoksurepun" (Deyter) eli se ei hölsky selässä, kun siinä on kaikenlaisia hihnoja, joilla se kytketään vartaloon ;) Siihen saa sopivasti uikkarit ja pyyhkeen mukaan. Jees. Olin eilen Juusjärvessä uimassa, mutta mielestäni se voisi ihan hyvin olla myös Jeesjärvi ;)

Nähdään, kuullaan, luetaan ja laihdutaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti