maanantai 2. lokakuuta 2023

Instagramit elävät

 Jos haluat seurata minua instassa niin minulla on tällä hetkellä niitä neljä (vaan neljä :)

@merjakyt on avoin insta, johon päivitän aamumukini ja päivän juttuja. Se on vähän sekalainen paketti, mutta haluan pitää sen just sellaisena. 

@photosbymemma on tällä hetkellä yksityinen eli sinne pitää pyytää liittymistä. Tulen laittamaan sinne valokuvausopintoihin liittyviä kuvia, hyviä ja huonoja. Toivottavasti näen sieltä kehittymisen kaareni.

 @et_mokkipyorilla on reissuvihko meidän retkistämme. Päivitän sinne retkeilyautojuttuja.

ja vielä yksi

@iinesansapodengot on Iineksen ja Ansan insta. He ovat portugalin podengoja, joita pitäisi kuvata enemmän. Toivottavasti vauhti kiihtyy nyt kun minulla on aikaa. 

 

Näillä mennään tällä hetkellä paitsi, että onhan minulla myös TikTok 

@mukimemma Se sisältää vaikka mitä eli on yhtä sekava kuin minäkin. Kuvat/videot ja musiikki mätsaa tai sitten ei mätsää yhteen. Katsotaan saanko senkin elämään aktiivisemmin nyt kun minulla on aikaaaaaaaa (hahhaa)

Tässä sateisen aamulenkin jälkeinen selfie. Tämän naturemmaksi kuva ei enää muutu.

Nähdään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti